torsdag 7 april 2011

Skulle NI våga?

Sitter på jobbet och nätsurfar lite...går igenom mina favorit-nät-butiker...."Om man hade pengar"- så skulle jag direkt köpa dessa riktigt gamla änglavingar.....

.... "endast" 2500 DKR (DKR= danska kronor, ta det gånger 1,2= ca 3000 svenska kr) Eller denna underbara terrin....


...för "enbart" 850 DKR ;) Detta gamla paraply nedan skulle jag gärna ha i min ägo.....


...som hittat! 375 DKR..... Men jag höll faktiskt på att tappa hakan då jag satt där och drömde mig bort...eller hur reagerar NI på att de säljer en äkta gammal GRAVSKYLT?


Själv blir jag orolig att "Anders Pålsson" kommer att hemsöka mig bara då jag jag lägger ut BILDEN på den forna herrns plundrade (?) gravskylt??? För er som inte är lika fåniga som mig, så verkar den i skrivande stund ännu vara osåld...och den kostar 1000 DKR ;)


Hujedamig....återstår att se om jag retat upp den osaliga anden eller inte? *hjälp*


Bilderna och varorna finner ni i den underbara nätbutiken Butik Sophie.....



Inga kommentarer: