söndag 10 april 2011

Vitsippa? Jaadu....;)

Vet inte vad det är med kameran...bilderna blir så himla ljusa? Måste be dottern ta en titt på inställningarna....Har precis kommit in efter över 3 timmars arbete i trädgården (trots att jag var på fest och drack en hel vinare igår- inte utan att jag är stolt över mig själv nu...och SLUT). Kommer förhoppningsvis tappa ett och annat kg nu då jag har sådan enorm trädgård i jämförelse med min förra ;) MYCKET finns det att göra.....

Måste visa er vilken fin skylt jag har beställt från Gårdsromantik :)

Budskapet är så fint tycker jag...den ska få sitta ovanför en dörrkarm (men har inte bestämt vilken än)

Jag skrattade då jag och Anders krattade och röjde i trädgården...jag hittade nämligen en liten prästkrage som blommade (REDAN?)...-DET DÄR ÄR JU INGEN PRÄSTKRAGE, DET DÄR ÄR JU EN VITSIPPA SÄGER DÅ MIN KÄRA SAMBO.....Eller hur? Behöver jag säga mer än att; titta på bilden nedan.....

Och som om inte det vore nog, så blommar det både påskliljor, blåsippor och lila liljor redan för fullt i rabatterna...Även persilja har tittat fram! Det är så spännande så jag blir alldeles till mig :)

Nu är även studsmattan på plats...slut på lugnet med andra ord ;)

Nu har jag och sambon förtjänat lite hämt-mat tycker vi ;)



4 kommentarer:

Livingroom sa...

Eller en Bellis (liknar en sån...de blommar ju snart ) !?!

Hammarsbacken sa...

Vilken underbar blogg du har. Så fina och inspirerande bilder. Jag tittar absolut in till dej igen. Kram Sonja.

Levindas Värld sa...

Hej!

Precis en sån där skylt har jag med, tycker om den jättemkt!! Jag har satt upp den över en dörröppning i hallen så det är det första man ser när man kommer in hemma hos mig. Tycker ju budskapet är så fint!!

Hoppas du haft en härlig helg!

kram!

Hanna i Det stora grå huset sa...

jaaa, en bellis! Hihi!

Kraaam