tisdag 17 maj 2011

Att tänka bortom...

...all furu samt alla skavanker är inte alltid så lätt, men en träningssak tror jag allt ;) Som detta: tog aldrig någon före-bild tyvärr. Men köpte ett skåp i furu med hyllor i för en billig peng på Hannas loppis.....

Har många år haft en bild i huvudet av att samla lite bebiskläder framme någonstans....

Nu är ETT sådant projekt avklarat :) Målade furu-skåpet vitt och tog ur hyllorna....

Sedan satte jag upp några speciella plagg sedan barnen var små (med häftstift)

De små "skorna" hade min mellan-dotter på sig då vi (jag och mina barns pappa) bjöd in till hennes dop och sedan överraskade alla med giftermål ;) Den stickade tröjan har barnens mormor (min mamma) gjort till min son och förstfödda (som också var hennes första barnbarn) Det ingick i ett ett helt set...Tyvärr kunde han inte ha kläderna så länge, då han var en liten "bamsing" med en vikt på 5042 gram då han föddes ;) Och hans systrar var ju inte sämre med födelsevikter på 4826 gr samt 5680 gr.....Men de fick PROVA den i a f ;)

Nu blev detta ett VITT skåp med baby-kläder...men jag har sparat andra med färg på också, som jag så småningom ska göra något med ;)



Inga kommentarer: