onsdag 11 maj 2011

Lill-toan....

Höll på och härjade här hemma till 02.00 inatt ;) Så är det då man är natt-uggla!


Jag har inte visat er mina kornischer som jag köpte för ett bra tag sedan nu...de har blivit vitmålade och hamnat ovanför toa- och källardörren....

Nu är det bara köksgolvet kvar, det ska jag ta itu med idag...Här nedan får ni se en bild på hur toaletten såg ut INNAN (bilden är tagen från hemnet då huset låg ute till försäljning)

Den är absolut inge märkvärdig nu...bara vit...Men nu kan dörren få stå öppen utan att jag ska störa ihjäl mig ;) För av någon anledning så vet inte denna familj hur man stänger en toa-dörr ;)

Lite detaljer...

Och mini-toan i sin helhet...vänster vägg är full av vita tygpåsar med volanger ;)

Dags att sätta fart nu...vill att allt ska vara klart tills Anders kommer hem...och nu kommer han äntligen imorgon kväll :)) Håller ju på att längta ihjäl mig :( Få se om han känner igen sitt hem då han kommer ;)




1 kommentar:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Vad mycket finare det blev, trots små medel:) Hallen är kanon fin nu. Jag tycker golvet är snyggt som det är, och säkert praktiskt!

Kram Susanne