måndag 9 maj 2011

Å mera....

FORTSÄTTER lägga in lite bilder nu på saker jag har tänkt sälja. Sakerna säljes i befintligt skick, och vissa skickas INTE (skriver det i s f under bilden) Porto tillkommer om de ska skickas. Betalning sker till mitt bank-konto, och DÄREFTER skickas varan. Vid intresse får ni maila mig på sommar_o_solsken@hotmail.com. Priserna kan ibland anses som höga, men jag lägger mig oftast UNDER de priser jag har betalat för sakerna....Kom ihåg att alla bilder går att förstora genom att klicka på dem :)) Håll koll, för jag lägger under em/kvällen ut ca 50 bilder ;) Se tidigare inlägg för fler loppis-prylar ;)

Underbar, gammal tavla som tyvärr är spräckt i glaset. Men man kan ta bort det och byta eller vara utan. Ramen är inte heller komplett, utan naturligt skavd med tiden. Säljes för 300:-. SKICKAS EJ.

Gammal, broderad tavla. Säljes för 80:-


Litet staket. Säljes för 100:- SKICKAS EJ.

Kökshandduk upp-spänd som tavla på målarduk. Säljes för 85:-

Skolplansch säljes för 350:- Reserverad

Och så ska jag fylla på med MER.....;)



Inga kommentarer: