onsdag 13 juli 2011

Vissa saker....

...ligger en väldigt varmt om hjärtat. För en tid sedan hade jag en BLOPPIS här på bloggen där jag hade med en tavla....

Jag är så glad att ingen köpte den, för HUR skulle jag kunna skiljas ifrån den?

Glaset var trasigt, men jag tog bort det och lät det vara utan.....

Annars fortsätter rensningen, hur mycket saker kan man ha på en skala egentligen? Då jag ser alla saker så måste jag få erkänna att jag tycker om ALLT jag ska sälja. Men måste göra mig av med det nu, jag (vi) kan inte samla på saker bara för att de är fina...Nu ska de bort-fort-innan jag ångrar mig ;)

Kommer sälja bl a en vit korgstol för 100:-, ett gammalt krocketspel för 100:-, en fin gammal skolplansch för 100:-, gamla trådrullar små för 5:-/st och stora för 15:-/st och mycket mer...... Dessa exempel är FYND i MINA ögon.....

För att vara rättvis så släpps ingen in på gården innan klockan slagit 12.00, jag har ju min svärfar här som är f d polis...tur det annars kanske det blir vilt slagsmål *haha* :) På fredag kommer jag lägga ut allt på plats och fota ALLT och lägga ut HÄR på bloggen



Inga kommentarer: