fredag 26 augusti 2011

For those who have found their true partner in love and life

Så lyder texten till denna fin-fina skulptur från Willow Tree :)

NU ska ni få se vad jag pysslade med igår kväll. Hittade en variant av sekretär på en loppis...200:- Tanken var att benen skulle sågas av och att jag skulle ställa den uppepå ett annat skåp. Men än så länge får den nog stå där den hamnade- lite inträngd i sovrummets ena hörn ;)

Perfekt att ha alla mina triljoner smycken i ;) Den ska målas på LITE till, nu hade jag lite bråttom att fota medans det var ljust ute och jag dessutom bara har den LILLA kameran hemma. Här nedan en bild på hur den såg ut innan....

INTE SÅ UPPHETSANDE (innan), VA?! ;)

Jag "skulle bara" prova måla lite på lådan, sen var jag fast. Jag har sagt det så många gånger att jag tror att jag hoppar över det denna gång....Det räcker nog med att jag säger.... VITT, VITT......:))




2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Gud vad läcker den blir vit! Så bra att lägga småkrafs i:)

Ha en riktigt skön helg!
Kram Susanne

Tinas bo sa...

Vilken skillnad!!!!
Blev skitsnygg och perfekt att fylla med småsaker!! :)
Blir säkert helläcker stående (utan ben )på ett annat skåp!!
Ha en fin helg!

Kram Tina