fredag 16 september 2011

Gången mellan kök & sovrum

Jag önskar er alla en trevlig helg med dessa nytagna bilder på den söta lilla gången mellan sovrummet och köket....

På höger sida i gången är det en städskrubb, och på vänster sida en klädskrubb. Anders vill slå igen gången, men INTE jag! Det är ju bl a sådana som är charmen med gamla hus :)

Gången sett från sovrummet också.....Det finns en skjutdörr emellan som tyvärr kommit "ur led", så nu har jag hängt upp ett draperi så länge.....

Och så måste jag få visa årets skolbilder på mina flickor (sonen har inte fått sina än) Nedan min 10-åring....Bild lånad från stjärnstudio, som jag förstorat-därav den dåliga kvalitén.....
Och här nedan min 14-åring...

*Stolt mamma är jag- som alltid*

Ikväll ska bonusdottern och min 10-åring på disco, sonen LAN-ar med en hel hög kompisar i källaren. Anders ska ut med sin ena son samt hans tjej och titta på bandet PAIN. Kvar blir bara jag och 14-åringen, och vi ska se på en skräckfilm :))

Ps. I kommande inlägg ska jag visa mitt nymålade skåp (från brunt till ljusgrått), samt lite loppisfynd jag gjort idag :)


2 kommentarer:

emmalill sa...

Så fint hem du har fått Linda. Fyllt med kärlek på alla håll:)
När jag ser gången mellan sovrummet och köket, tänker jag på "sex and the city" Carries gaderob och ena väg till toan. Och hur hon förklara för Aidan varför en tjej måste ha 2 ingångar till toan :D

Tinas bo sa...

Vad romantiskt och vackert det ser ut!!

Kram Tina