söndag 11 september 2011

Hösten....

...innebär vissa saker för mig. Lusten att måla och förändra i hemmet ökar. Och de gånger jag faktiskt blir sittande framför vissa TV-program som jag vill följa nu (tex Ensam mamma söker), så måste jag ha något i händerna. Så nu har virkningen åkt fram igen :)

Anders tycker att TANT-VARNINGEN är STOR ;) Skämt å sido, det är ju så fantastiskt roligt! HÄR har ni en av alla beskrivningar som finns på dessa mormorsrutor....

Jag satsar i år igen på en filt, så får vi se om det blir en till dockorna eller en fullstor ;)

Jag är självlärd, och det är inte förräns i år som jag ser att rutorna börjar se ganska skapliga ut. Jag kan ju inte läsa beskrivningarna ordentligt (tycker de är så svåra), så jag har fått gissa mig fram...och det har tagit sin lilla tid innan poletten äntligen börjar släppa.....

En annan sak som lockar hos mig nu är LÄSANDET! Nu kommer tiden då det är ett MÅSTE att avsluta dagen i sängen med en god bok (för mig är det bara biografier som gäller fortfarande) Så en hel hög med spännande läsning är på väg hem till mig från Adlibris...*längtar* Jag lyckades faktiskt hitta några böcker som jag INTE läst under kategorin biografier, kanske var för att jag innan alltid bara brukade beställa från cdon.com? GLAD blev jag hursomhelst :D



Ps. 11 september...jag tänder ett ljus och sänder mina tankar till alla de drabbade...jag/vi glömmer aldrig....

Inga kommentarer: