onsdag 21 september 2011

Minnen från en svunnen tid....

Jag hade ett mycket brokigt kärleksliv. Men jag bestämde visserligen över mitt eget hem, då det bara var MITT....Hemmet badade i VITT....Men jag vill inte byta bort det jag har idag för allt i världen (trots att jag önskar att allt kunde få vara lika vitt HÄR HEMMA som det var DÅ- i mitt förra hem.....)

Kvalitén på bilderna är inte den bästa, men det är dem jag har kvar efter mitt dator-haveri för något år sedan :(

Älskade, goa lilla Milton...*saknar....*

Kaninfarmen jag drog på mig saknar jag INTE...men visst är de underbart söta- djurens ungar?

Inte så mycket text...mest gamla bilder....Massor av minnen tränger upp då jag ser dessa, bra som dåliga...men de behåller jag för mig själv.....


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Ja de bilderna kommer jag ihåg!!
Baa sååå vackert!!
Men det har du ju nu oxå!! :)

Kramis Tina