onsdag 28 september 2011

Omänskligt trött

Nu kommer det ett riktigt gnäll-inlägg här, så för er som inte orkar med sådant kan ni fortsätta till någon annan sida ;) Man måste få gnälla ibland för att kunna uppskatta allt positivt här i livet, eller hur? ;)

Är inne i en period då jag jobbar, jobbar och jobbar mer än vanligt p g a utbildningar m m Och sen sover jag så dåligt efter nätterna att kroppen slår rakt bakut....Igår kväll på väg till jobbet började plötsligt tårarna välla fram för att jag skulle åka ifrån Anders och jobba (hur fånigt låter inte det liksom) Men kranen öppnades och ut kom dom...ingen hejd fanns det på dem heller....De rann okontrollerat hela vägen in till jobbet......

Idag är jag en levande zombie, och kan inte tänka på annat än när det äntligen blivit kväll och jag äntligen får sova (då jag är ledig inatt) Och till råga på allt har jag fått riktigt ont i halsen....

Blä! Usch, så gnälligt- men jag har varit piggare om vi säger så ;)


1 kommentar:

Carina sa...

Linda! vännen, jag förstår precis hur du känner det. Det kan bli lite väl mycket ibland, men det är ganska skönt att bara låta tårarna rinna ibland. Hoppas du inte blir sjuk utan att det halsonda försvinner.
Massor av kramar till dig!/ Carina-Hjo
kattarsel@live.se