fredag 9 september 2011

Shit happens ;)

Jisses vilken svinstia det var här idag innan jag tog ett ryck....Passade på att föreviga det nystädade på bild eftersom det redan efter fem minuter behövs dammsugas igen :(

Våran innerdörr är aldrig stängd. Tycker den är så fin förutom spröjsen...Hmm, kanske man kan ta bort dem och sätta dit "vanliga" på något sätt eller en gardin istället? Men det får bli någon gång då inte att-göra-listan är så lång....

Jag börjar nu känna mig lika stressad över att hallen inte har vita väggar som jag gjorde i sovrummet. Sen blir det ännu värre då jag vet att jag efter min operation kanske inte kan måla på två månader?

Ska FÖRSÖKA slappna av, jag VET att det står kvar. Men vill ju ha allt klart NU.....

Dörren till höger leder ner i källaren, och eftersom det bor barn där så står den nästan alltid öppen....

Jag skulle egentligen ha gått med gräsklipparen nu, men den la av efter att jag startat den, det var visst slut på bensin. Jag fyllde på, men den vägrade starta och sen kom det en regnskur. Nu skiner solen visserligen igen men nu har jag totalt tappat lusten (inte för att det fanns någon innan direkt då....) Men nu får Anders ta det i helgen då han är ledig och jag jobbar....

Jag har nog mycket att ta rätt på här inne i a f ;)



1 kommentar:

Stina sa...

Det ser verkligen superfint ut.:-) Kram Stina