måndag 3 oktober 2011

Liten blir stor....

Min minsta "lilla Fisa" håller på att bli stor...Jag tycker mig se henne förändras från dag till dag numera. Och antingen är det jag som inte har accepterat det faktumet att hon har växt upp, eller så är hon ovanligt smart ;) Jag tror faktiskt på det först-nämnda.....:P

Hon har nyss fått ett STORT paket med nya kläder från H & M, vilket verkligen behövdes! Och hon är så fin- speciellt i den tröjan hon bär på bilden :) Det är först NU (hon är 10 år) som hennes klädintresse börjat ta vid.....

Titta vilken tjock råtta...det är en hamster, men vi kallar de två vi har för råttor för att de äter ALLT som går att äta! Jag är egentligen emot djur i bur, men försöker skämma bort dem med så mycket godsaker som möjligt så att de i a f får någon glädje här i livet....Tänk att sitta instängd i en bur hela livet (förutom då de tas upp för att gosas med) Tyvärr kan vi ju inte låta dem gå lösa i hemmet heller....

De är över året nu, och jag hoppades (ärligt, hur hemskt det än låter) att de skulle ha gjort sitt vid det här laget. Hamstrar ska ju bara bli ca 1 år gamla...Men än hänger "gamlingarna" med ;)


2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så söt din dotter är!
Hon brås väl på sin mor!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Livingroom sa...

Så snygga kläder hon fått. Min 10-åring har nu oxå visat lite intresse över kläder , fast han e kille så han är nog inte lika mån om sitt utseende som flickor i den åldern. Så söt hamster. Vi har alltid haft några husdjur. oftast hamster eller gerbil men nu är det då kaniner som gä'ller , två stycken.