fredag 14 oktober 2011

Min tråkiga fredags-kväll....

Idag blev det inget fredags-mys här på Hagbacken. Jag var bjuden hem till en väninna, men var tyvärr tvungen att tacka nej. Tråkiga MÅSTEN- saker stod på agendan...Det enda roliga var att jag lyckades fota några av de hundratals råttor som bor i de enorma sophögarna på Anders jobb :/

När vi kommer dit för att slänga skräp, så rör sig hela högen. De skriker och piper och springer åt alla håll....Elaka är de också emellanåt och ställer sig på bakbenen. För att inte tala om deras storlekar. Det här är inga SMÅ RÅTTOR direkt....

Men spännande är det, och en utmaning för mig att ev lyckas få ett par bilder på bestarna....

Sophögarna är stora som hus, och jag har faktiskt även lyckats hitta lite fynd där tidigare ;)

Sen blev det garaget på jobbet, tvätt av däck...Jättekul för en annan- NOT ;)

Men jag passade på att kolla in "inredningen". Denna skylt hade gärna fått följa med hem ;)

Det är en typisk mans-verkstad...med bl a almanackor innehållande bilder på brudar med stooora boobies....

Sen kom de snygga bonus-sönerna mitt i alltihopa för att få hjälp med att sätta på vinterdäck på en av deras bilar....

Det var VÅRAT "fredags-mys" det ;)

I helgen har vi fullt upp! Men tack och åter tusen tack till er som lämnade små spår efter er med tanke på det förra inlägget :) Jättekul! Kommer svara var och en av er då tiden finns under helgen :)



1 kommentar:

Tinas bo sa...

Bläääh fy för råttor!! Vad modig du är!! :)
Ja det var ju ingen rolig fredagskväll... men det kommer så många fler fredagar, vännen!;0)

Kramis Tina