tisdag 25 oktober 2011

Planering inför kommande julen...

...pågår för fullt här på Hagbacken :) Eftersom det blir våran första jul här i huset, så snurrar det ju en hel del i huvudet...VAD ska jag ha i VILKET fönster? O s v.....

Julgardiner är inhandlade, men dem visar jag er lite längre fram :)

Denna gamla kökshandduk är en gåva från en kär vän. Den ska få agera köksduk :)

Den känns ännu mer betydelsefull då dess initialer är desamma som min älskade mormors <3

Annars blir det inte mycket rött till jul, men en helt vit jul får jag inte ha för resten av familjen. Så lite rött här och där blir det allt....Men mer av det får ni se sen, som sagt ;)

Nästa gång vi ses är det ingen vanlig dag, för då är det "någons" födelsedag :))




2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Javisst är det mysigt nu när man börjar planera, förbereda och grejja inför att göra höstfint, planera inför advent och drömma om julen :-) Härliga tid som är nu :-)

Härhemma måste jag också ta in lite rött i julstöket för min sambo vill inte heller ha en helvit/naturfärgad jul :-)

P.s. Det är suuuperskönt med stor soffa, slumrade där inatt och sov så gott så...hihi!

Ha det fint!

Fågel Blå sa...

Låter spännande,,
Ja tänk att det snart är jul det är inte klokt vad fort det går!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine