tisdag 11 oktober 2011

Skillnaden- och lite till salu!

Målade lite häromdagen....börjar som vanligt med en EFTER-bild. NEDAN: resultatet:

Och här nedan en FÖRE-bild....Är som vanligt mycket nöjd med förvandlingen mörkt-ljust :)

Nu till något annat! Tänkte försöka sälja lite OANVÄNDA kläder, som bara blivit hängandes/liggandes p g a olika anledningar....

Först ut är denna underbara stickade/virkade klänning från ÅHLÉNS. Inköpt för något år sedan för 399:-. Det är storlek XL på den och jag tänkte sälja den för 200:- plus ev porto om den ska skickas...Den blev aldrig använd p g a att jag fick ideér om att "sid-fläsket" (mitt) syntes för mycket...Bilden är lite uppljusad för att det ska synas bättre. Den har små guld-trådar som ni kan se lite här och där ;) För mått eller andra frågor-maila mig!

Näst ut kommer en klänning från KappAhl som jag nyligen köpte för 349:-, och den tänkte jag sälja för 175:- plus ev porto. Storleken är 44/46 (L). Den finns fortfarande i butiken, men tiden för byte har gått ut och jag har ideér här också att den inte sitter bra på mig själv...Den har två hål i klänningen fram, men även bak (som man KAN sy igen) där man ska dra igenom det svarta skärpet som man knyter runt om. Men det är vida armar på den, förstår ni? Jättesvårt att förklara...Frågor? Maila!

Och så slutligen denna klänning för barn i storleken 158/164- helt oanvänd (från H & M). Dottern klickade själv hem den och var så nöjd..men sen kröp det fram efter ett par veckor att den inte var hennes stil i a f.....Nypris 99:-, säljer den för 65:- plus ev porto....

Är du intresserad av någon av sakerna eller har frågor kan du maila mig på sommar_o_solsken@hotmail.com Ingen bytesrätt, men jag garanterar att plaggen endast är provade en gång! Vid ev köp så förs pengarna över till mitt bankkonto i Handelsbanken, och då de väl syns där så skickar jag plagget :) OBS! PORTO TILLKOMMER!

Finns inget intresse HÄR, åker sakerna ut på tradera :)


Inga kommentarer: