fredag 28 oktober 2011

Sista rycket

Tack snälla ni för era gratulationer, men JAG tycker inte det är så mycket att fira då om jag ska vara ärlig ;)

Jag har alltid tyckt att det har varit obekvämt att vara den som är i fokus och centrum då jag fyller år. Men jag har fått så fina presenter av de mina, så visst är jag tacksam (men tycker inte de hade behövt...) Hur som helst!

NU har jag för första gången vågat ställa fram en skål med äpplen sedan bananfluge-invasionen för en tid sedan.....Nu borde det vara för kallt för de små vidriga sakerna att vilja frodas (hoppas jag), då vi har en temperatur på 18-19 grader här hemma ;)

Sen måste jag få uttrycka min oro lite...Jag har ju tidigare skrivit om ett ex till mig, som alltid har fortsatt att vara en av mina närmaste vänner (sedan det tog slut för flera år sedan) Han har hur som helst nu hastigt insjuknat så illa att han blivit inlagd på sjukhus med dropp. Och det har visat sig att han har ett virus på balansnerven :( Det är 50% risk att han inte får tillbaka sin balans igen :( Läskigt....Jag håller alla mina tummar för att han återhämtar sig (då han trots allt är vältränad) Krya på dig nu M!

Nästa vecka ska jag operera foten, så nu är det sista rycket här hemma som gäller. Måste ta itu med trädgården (inför vintern) och alla andra saker som kräver rörlighet av mig, för sedan kommer en lång rehabiliteringstid för mig på ca 6-7 veckor, innan jag kan gå bra igen. Så ses vi inte på några dagar, så önskar jag er en trevlig helg! :)


2 kommentarer:

Tinas bo sa...

Önskar dig lycka till med operationen!
Här har jag nyckelpigeinvasion!!!Äckligt, de är ÖVERALLT!!!
Måste skaka kläderna innan jag klär på mig och kolla under täcket innan jag går och lägger mig!! VIDRIGT!!
Du, vi har varmare ute, än vad ni har inne!! hihi
Strålande sol och +20 grader idag!! :0) Read it and weep.. :)

Ha en underbar helg
Kramis Tina

Rose Garden Malevik sa...

Oj,,,,hoppas det går väl....
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN:)
Håkan