onsdag 23 november 2011

70/30

Det var ungefär vad resultatet blev i min lilla enkät. Ca 70% tyckte jag skulle ha blommor i fönstret och ca 30% tyckte inte det. Tack snälla ni som la en röst :) Eftersom jag inte har så mycket till liv än (då jag bara stuttar omkring här hemma FORTFARANDE), så fanns det ju en hel del tid att grubbla igenom det hela ;)

Helt sonika så slängde jag plättarna på båge då jag tyckte det var lite risiga (egentligen inte alls farligt), TROTS att majoriteten i min enkät tyckte annat....Hem kom familjen och jag frågade vad de tyckte om det "kala fönstret". Och ALLIHOPA tyckte det såg så tomt ut (såklart) Så det blev bara till att leta på andra blommor att ställa dit. Så nu ser det ut såhär....

I soffan har jag blandat lite olika mönster av julkuddar, tyckte det blev riktigt bra! Det är hemsydda kuddar av gamla julgardiner jag haft uppe tidigare år (dock inte den avlånga, den kommer från indiska)

Chefen ringde precis för att höra hur allt var. Jag ska ju in till ortopeden imorgon, så då skulle jag passa på att ta min spruta med influensa-vaccin samtidigt (som jag har beställt) Vi som jobbar inom landstinget får gratis vaccin. Så då blir det ett besök på jobbet då jag ändå så är på sjukhuset. Min avdelning (BUP, barnpsyk) ligger alldeles i anslutning till det stora Falu Lasarett.

Men vi ses nog en sväng senare, för idag värker foten och jag har bestämt mig en gång för alla att ta det lugnt ;)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Ser helt underbart ut!!
och vad TOPPENUNDERBAR din stora ljusstake är!! LOVE IT!!
Dina stjärnor i fönstren gillar jag oxå!!

Såååå fint!!

Kraaam Tina