söndag 20 november 2011

Helg-inlägg :)

Eftersom det är helg, så bjuder jag här med på ett lite längre inlägg (som också är förtidsinställt), och med lite varierande innehåll.....

Mina två genomskinliga, gamla apoteksflaskor har nu fått hamna på hyllan i köket. Tyckte de gjorde sig bättre där än gömda i ett skåp ;)

Och den blivande filten börjar likna just- en filt!

Jag inväntar bara ett nytt parti med garn som jag beställt från nätet.....

Då det bara är en vecka kvar tills advent, så snurrar ju tankarna en del kring adventsljusstakar och granar och pynt. Dessa silverbägare ropade jag tidigare in från tradera till ett mycket lågt pris. Vad jag ska göra med dem, får ni se sen ;)

Sen var det det här med att mata SMÅ-fåglarna då....

Nåväl....Jag har nu i a f äntligen lärt mig att detta ovan vare sig är en kråka eller korp- utan en KAJA :)

Ha nu en fortsatt trevlig helg på er alla!



1 kommentar:

Hannis sa...

Smart med förinställda inlägg!
Det kanske jag ska testa.

Vilka fina flaskor!
Det är något med gamla flaskor överhuvudtaget som får igång mig. Blir samlarsugen=))

Kramen Hannis