fredag 4 november 2011

Känsligt läge....

Många tårar blir det, jag ljuger om jag säger något annat. Men här kämpas det på :) Stackars Anders har dock en igel på sig så fort han är hemma :/ Hur som helst! Blev inspirerad av Hannis, så bara för att få till ett par nya bilder så tryckte jag ner några ljus i äpplen....Anders hjälpte mig att flytta lite "rekvisita" såklart....

Väldigt enkelt, men SÅ fint.....

Man kan t e x ha det som dekoration vid bjudningar....

Eller bara smygstarta lite till vad gäller julstämningen ;)

Vill ni veta vad jag annars gör på dagarna? Haha, ja såå värst spännande är det inte....Antingen så tillbringar jag tiden HÄR på bilden nedan (vi möblerade om i sovrummet igen innan operationen, då vi sover bättre så här.....)

Alternativt tar jag med mig min ofrånkomliga fot, och sätter mig i soffan....

SÅ ser mina dagar ut ;) Hoppas ni alla får en bra helg! Dansa, spring, gå och hoppa lite för mig också ;)


2 kommentarer:

Julida sa...

Åh vad jag lider med dig! Gjorde samma operation för två år sedan och jag förstår vad du går igenom. Första dygnet kände jag heller ingenting och var lite kaxig och tyckte att det där var väl ingenting, men sen när bedövningen släppte låg jag bara på soffan och grät och knaprade morfintabletter.
Om några dagar kommer det att kännas bättre!!

Har du fått gips på din tå?
Jag fick bara ett litet bandage som jag hela tiden blödde igenom. Tror inte att det blev tillräckligt fixerat efter min operation för jag är ännu inte riktigt bra.

Försök att vila så mycket du kan och var försiktig med att belasta foten.
Kram
Ulrika

Tinas bo sa...

ajajajajaj.... ja det ser och låter inte roligt alls...
men snart är du på benen igen, vännen! :)

Ljus i äpplen ser sååå ljuvligt ut. Ska jag nog oxå göra till jul. :)

Eran säng ser ju såååå inbjudande ut... hihi

Ha en mysig helg trots allt
Kramis tina