tisdag 8 november 2011

Vitt....igen ;)

Nu är jag inne i en sådan där extrem-vit period igen :/ Vilken skräll, va? ;) Nästan alla beiga kuddar åkte nu ut från soffan....Jag börjar få sådan energi i huvudet att mina ideér sprudlar över. Så idag då Anders kom hem blev han satt i arbete...En mys-hörna ordnades till uppe...så NU vill jag ju också ha det färdigmålat där på väggarna...sa jag NU förresten? ;)

Här ser ni början till filten av mormorsrutor som jag virkar nu, fort går det- och kul är det :) Ni kan även skymta ett litet hjärta borta på skåpet som jag stickade (att ha som dekoration i granen) Övriga familjen skrattade gott och buade ut det totalt, och kom med än den ena- än den andra associationen, ja ja- det höll mig sysselsatt ett tag i a f ;)

Hoppsan, här kom visst min ständiga följeslagare med på bild också ;)

Jag ska lägga på mitt absoluta charmigaste mamma- fjäsk så kanske, kanske min 14-åriga dotter (som blir 15 år om 2 mån!....) kan hjälpa mig att måla hallen uppe någon dag? Eller så får jag helt enkelt hålla mig till tåls tills jag är kapabel att fixa det själv....;)


Inga kommentarer: