onsdag 7 december 2011

Kapa ben

Hmm, lär väl erkänna att jag kan vara en riktig VEL-MAJA vad gäller vissa saker (för er som inte redan visste det...)

Bordet vi köpte i helgen (i vardagsrummet) på våran loppistur, var lite vingligt tyvärr och svårt att stabilisera...Så då slog vi igår till på ett jättefint klaffbord (mindre modell istället) Vi hittade det på blocket, vitmålat och klart! Bara det att det är LIITE för högt, så idag ska det sågas ben...Frågan är bara om vi (läs JAG) kommer få det rakt igen :/

Postlådan på bilden fick jag av mina föräldrar då jag fyllde år i oktober (då jag hade önskat mig den). Den är riktigt stor och fin. Så fin att den visst hamnade INOMHUS istället ;)


Ps. Tusen tack snälla Hällkulla för dina- alltid- så fina kommentarer du lämnar :) DU har värmt mitt hjärta mer än EN gång om vi säger så :))
Och tusen tack Randi och Gunilla för att ni delade med er av eran erfarenhet vad gäller ERA operationer av Hallux Valgus. Jag uppskattar verkligen de spår ni lämnat här och via mail ang ERA erfarenheter :)


Inga kommentarer: