lördag 3 december 2011

Underbar lördag!

Å vilken underbar dag jag har haft idag med min kära sambo! En riktig "Linda-dag" :) Tidigt imorse (ottan för mig) begav vi oss ut på loppistur utanför kommunen! Mycket folk= väldig trängsel- och så med en fot som gör ont...men det var det alla gånger värt! Och naturligtvis blev det lite "billigt skrot" som fick följa med hem i bilen...bl a denna bedårande tavla nedan:

Jag fick den till ett riktigt bra pris, och då känns fynd-faktorn alltid extra stor! Vad som fyndades mer visar jag en annan dag! Men jag kan avslöja så mycket som att det blir målning nästa ;)

Efter att ha sovit en lång och skön middag tillsammans begav vi oss på dansuppvisning! Båda mina flickor dansar. 10-åringen har börjat på breakdans denna termin, men 14-åringen (15 år i januari-*gulp*) har dansat i många år och nu dansar hon hela tre danser....En väldigt dyr hobby, men det får kosta vad det kosta vill så länge de verkligen VILL dansa :)

Det gick tyvärr inte att fota bra där, men visar en bild på hur det ungefär såg ut. De var så himla duktiga! Och min 14-åring! Hon kan verkligen bli något :)) Sådant självförtroende och kaxighet på scenen, för att inte tala om att hon verkligen har rytmen i blodet...Gissa vem som var enVÄLDIGT STOLT MAMMA :))

Titta här nere vad de skriver om MIN dotter på facebook (Emilie Isebrink), som de kallar "den rödhåriga" :))

Imorgon ska vi bl a ta in årets gran :))

Men nu ska vi fortsätta M Y S A tillsammans i soffan (mätta av pizza och godis), bara jag och Anders (barnen kommer imorgon), tre hyrda skräckisar ligger också och väntar.....


Inga kommentarer: