måndag 6 februari 2012

Eftersom jag saknar inspiration totalt, så får ni nöja er med lite annat än bara inredning ;)

Alla tycker vi väl synd om oss själva ibland, eller hur? Min hosta börjar idag faktiskt vända (*yippie*), men då den var som värst tyckte jag V Ä L D A N S synd om mig själv...Och då i ett svagt ögonblick klickade jag hem denna läckra tavla nedan.....

Helt onödigt egentligen då jag inte vet var jag ska sätta den, men tyckte den var så cool...den finns att köpa HÄR (bilden är lånad därifrån)!

Min äldsta dotter kom en dag och berättade att hon ville klicka hem ett armband till bra pris från internet...och det var DETTA nedan som hon hade valt ut utan att JAG visste om det :) Här kan man köpa bl a det (med valfri text)

Är det inte K Ä R L E K, så säg <3<3<3

En annan sak jag tänkte tipsa ev ägare av akvariefiskar om, är denna baddare på att hålla rent!

Det är alltså en snäcka som äter alger (hittade den på den lokala djuraffären), och tro mig...den gör S O P R E N T !

Idag byttes det vatten åt fiskarna, och så skulle pumpen göras rent invändigt...så då fick han/hon komma upp en stund......Har försökt googla på snäckor för att få fram dess namn, men utan resultat?

Nåväl, då var det måndag då och startgropen för en ny och härlig vecka får vi hoppas?!


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Ja du det där med inspiration är ett kapitel för sej!
Ibland är den på topp och ibland är den så seg!
Den kommer nog skall du se,, inte konstigt förresten när du är sjuk, man har väl inte så mycket ork då!!!
Hoppas du kryar på dej snart!
Och vilken litet kryp som gör rent!!!
Helt otroligt
Ha nu det så bra och ta hand om dej
Kramar Kathrine