måndag 20 februari 2012

Fodervärdar :)

Ända sedan den dagen (för ett par år sedan) som vi var tvungna att göra oss av med våran hund Milton, så har vi saknat honom oerhört. Nu har vi fått möjligheten att vara fodervärdar åt en jättego kille vid namn Texas! På bilden ser ni min minsta dotter Ida med Texas i famnen....

Det är en chinese crested powder puff. Han är 3 år, och hur snäll och go som helst! Dessutom är han allergivänlig! Och han har redan gjort sig hemmastadd här hos oss på Hagbacken :)

Behöver jag säga att barnen här hemma är L Y C K L I G A ? Helt plötsligt fick vi en anledning till att gå ut och promenera också ;)

Ni kommer nog få se en hel del mer utav lilla Texas framöver....

Jag citerar Laila Bagge, som efter att hon nyss fått barn med Niklas Wahlgren sa att:

"Han är kittet som binder ihop oss"

(hon menade då deras lilla son som fick namnet Kit)

Nu har även jag och Anders en liten gemensam bebis som stärker banden mellan oss ännu mer :)



Ps. Om tiden finns de närmaste dagarna ska jag lägga ut lite bilder ifrån helgens sammandrag i innebandyn med de handikappade :)


Inga kommentarer: