fredag 17 februari 2012

Smått krafs

Passade på att fota lite imorse innan jag lade mig efter nattskiftet. Jag var tvungen att rensa tankarna, då vi hade en otroligt jobbig natt på jobbet. En sådan där natt då polis och väktare måste täcka upp (jag jobbar på barnpsyk, akutmottagningen) :/

Hur som helst, denna lilla ljusstake med plats för tändsticksask hittade jag sist på loppisturen med kära väninnan :)

Samt två till sockerskålar :) En till samling? *sscchhh*

Ytterligare en spegel sprang jag också på till DEN samlingen :)

Sedan denna urfina gamla kartong (som det står Husqvarna på) med symaskinssaker, förpackningarna med gamla trådrullar är tidigare inropade från tradera....

Lite smått & billigt krafs som förgyller dagen :) Många tror att jag gillar ALLT som är gammalt, men så är INTE fallet. Utan jag är oerhört kräsen. Bara för att en sak är gammal så "står det inte Linda" på den, utan jag har mina egna ideér om vad jag vill ha och vad som "duger" :/

NU tar jag helg, och önskar er alla en skön helg också! Vi ska hem till Anders brors familj med barn och svärföräldrar för att se Melodifestivalen på lördag, det ska bli trevligt :)

Söndagen ägnas åt sammandrag i innebandy (de handikappade som Anders tränar). Hela familjen har fått en varsin "uppgift". Anders ville att jag skulle vara "speaker", d v s ropa upp resultaten på matcherna i högtalarna i idrottshallen...men nee...det överlåter jag gärna åt någon annan ;) Mysigt är det i a f att få göra sådana här saker TILLSAMMANS- och de handikappade är dessutom ett underbart gäng :)

Det sägs att hela helgen också ska bli solig? Så passa på att N J U T !! :))


Inga kommentarer: