onsdag 30 maj 2012

De vitmålade köksstolarna...


Jag kom på mig själv med att glömma fota dem innan, tyvärr :( De är de två på långsidan av bordet. Vi hade tidigare två rottingstolar där, men de hamnade snabbt under katternas tänder så därav denna åtgärd.

Innan var dessa stolar brunmålade och sitsen hade tyg av skrik-rosa blommor med grönt i också.
JAG gillar det bättre, mycket bättre NU :)

Nu är då långledigheten över för denna gång, och hur gick det då med min att-göra-lista? Här kommer en repris där ni kan se vad jag har kunnat stryka :


  • Måla lilla innerhallen
  • Hälsa på kära väninnan och ge er mycket inspirerande bilder från hennes vackra hem
  • Måla änglarna en gång till
  • Sola! Under förutsättningarna att det blir sol då....
  • Fixa rabatten med kirskål (d v s täcka med bark och svarta sopsäckar)
  • Komma igång med dagliga promenader igen
  • Sova ut efter nätterna
  • Stötta upp hallonhäcken
  • Måla hammok, och dörrar till källare/garage
  • Städa *suck*
  • Fortsätta bleka tänderna (har sju timmar med skena kvar...)
  • Bara vara med min fina familj
  • Njuta av ledigheten och göra det som faller mig in.....
  • Försöka att inte känna stress och press om jag inte hinner med detta ovan och annat jag vill


Vissa saker har ju såklart kommit till, som jag inte hade planerat innan....Det med stor text har jag alltså INTE blivit att göra...tänkte det kunde vara skönt för vissa av er att se...jag syftar just på de som tror att jag alltid har eld i baken. Så är alltså INTE fallet då ;)

För det sägs ju att det är en dag imorgon också, och så nästa o s v .....:P





1 kommentar:

Livingroom sa...

Det var en riktigt effektiv långhelg... skulle behövas här oxå. Tycker jag inte hinner med nåt ;(. Fina vita stolar.