tisdag 29 maj 2012

Elaka mamman :O


Läs nu gärna detta med glimten i ögat, eller som jag vill kalla det- IRONI :P


Igår fick jag nog av all lort här hemma. Sofforna har länge behövt nytt överdrag då de varit gråa av lort (det syns ju så väl då de är vita), orken fanns verkligen inte hos mig så jag tog hjälp av "mina slavar" - d v s barnen ;) De är ju de och en viss sambo då *ähum*, som inte bryr sig, utan äter och sullar och sätter sig med lortiga kläder i soffan :@ Och så är det jämt jag som håller rent efter dem...


Så jag tänkte att om de får vara med och byta överdragen, så kanske KANSKE de tänker sig LITE för till en annan gång. Då kanske de förhoppningsvis byter kläder om de är svarta eller gröna på benen av lort INNAN de slänger sig i soffan? Man kan ju alltid hoppas....

Nu är det så att min sambo är den största boven i detta drama. Han påstår alltid att han aldrig är lortig i baken (jomen tjena) efter att han varit ute och mekat, och så slänger han sig ner i den vita soffan sen. Så fr o m NU är mitt krav att den som lortar ner mycket får byta överdrag helt själv nästa gång!


Frågan är om jag kommer att lyckas eller inte? Som ni kan se så blev det för säkerhets skull extra skydd på sittdynorna och armstöden i a f ;)

Allt lort syns ju så väl då solen och ljuset blir starkare. Och det kan verkligen få mitt humör att svikta....Men min familj vet nog vid det här laget nu hur man får mig glad igen ;)

The password is: clean......


Ps. Annars är jag riktigt ledsen faktiskt. Ledsen på människor som sviker gång på gång...Så jag vet allt VARFÖR jag känner mig låg EGENTLIGEN......


Inga kommentarer: