lördag 30 juni 2012

Hemma ikväll....


Inne på festivalens tredje kväll väljer jag frivilligt att stanna hemma...som jag nämnt tidigare vid X antal tillfällen så har jag ju känslig mage och drabbas alltför ofta av magkatarr. Två kvällar på raken med vin blev för mycket för magen, så jag laddar upp hemma inför sista kvällen imorgon :) Skönt på ett sätt i o f s att inse att jag förhoppningsvis då inte ligger i riskzonen för att bli alkoholist....för jag skulle ju bli orolig om jag utan problem kunna dricka flera dagar i sträck. Jag säger inte att de som gör det är alkoholister för det, utan hoppas ni förstod ironin i det hela.....;)


Och med hjälp av höga doser av medicinen LOSEC borde ju magen vara bättre i morgon (vet att jag egentligen borde låta bli att dricka vin istället, men vill ju kunna ha lite extra kul med vännerna nu då det är festival en gång om året)? Tråkigt att hoppa över denna kväll, men bara att gilla läget :O Har hört att många varit febriga under festivalen också (själv hade jag jätteont i halsen första kvällen men tack och lov gick det över), så det verkar vara något som går? Tycker dock synd om dem som betalat dyra pengar för biljetter och sen blir sjuka...Ja ja, that´s life....

Nog nu om krämpor och sjukdomar! Det var skönt samtidigt att få en kväll hemma så jag fick plocka undan och städa lite samt tvätta, för imorgon blir det förfest hemma hos oss :))



Inga kommentarer: