lördag 30 juni 2012

Sälja- köpa


Medans jag sitter här och väntar på mina gäster, passar jag på att göra ett inlägg :) Var till loppisen som jag själv säljer saker på idag- och fick mig en glad överraskning. Jag hade sålt riktigt bra på en vecka :) Så då slog jag till och unnade mig en sak....nu igen :O


Denna underbara, gamla låda med bokstäver (säkert från någon gammal skola) Tusen tack för tipset Marie-Louise :)) , du är väl för go!!


Musiken på högsta volym, och ett glas vin i handen...NUU KÖR VI- sista festivaldagen!



2 kommentarer:

Flodagatan sa...

Åhh Linda vad glad jag blir. Den är bara så mycket DU <3
Var orolig över att nån skulle hinna "sno" den innan så jag var på väg att köpa den själv och åka hem till dig med den men visste inte riktigt om det var intressant..
Men nu blev jag glad att du hann på den :-)

Hoppas ni får en trevlig kväll
Kram Kram <3

Tinas bo sa...

Ja jäklar vad avis jag blir nu!!! :))
Den är ju bara sååååå fantastisk!!!
Ååååhhh lyllos!! :))

Ha en härlig helg
Kram Tina