måndag 18 juni 2012

Som en väninna sa;......


-Det går inte så bra med din bloggpaus ;) Nej, och det är sant..men det visste ni väl redan innan? ;)


Fick idag hem 2 stycken underbara kuddfodral av Katherine (Fågel blå), med spets runt om hela och fint monogram! De är verkligen ljuvliga!

Annars så börjar våran stad likna en stor festplats :P


Och jag börjar bli lite nervös, för nu var det flera år sedan jag sist var på Peace & Love festivalen (och den bara växer hela tiden) Vi är ett stort gäng som ska gå, och nu har de andra hittat på att vi ska ha afroperuker och solbrillor på oss då Magnus Uggla uppträder ;) Festivalen drar igång nästa vecka, men redan nu börjar folk strömma in till stan....Både jag och Anders samt våra barn har biljetter (förutom min 11-åring då), men barn får komma in gratis i målsmans sällskap. Men 11-åringen får nog vara hemma hos mina föräldrar och hennes pappa för det mesta, för jag tror (eller rättare sagt VET) att hon kommer tycka det är drygt med den höga musiken och alla fulla människor o s v... Mina tonåringar går nog på egen hand med kompisar ;)

Sen måste jag bara länka till vad som hände i veckan här på "våran affär" som vi har bara två min ifrån oss. En tio-årig flicka blev rånad! Och min 11-åring som nästan dagligen går dit i ärenden (!). Läs mer om ni vill- HÄR....

Nu ska jag laga lite mat till sonen, då han är den enda som är hemma för tillfället :O





1 kommentar:

Tinas bo sa...

Vilka underbar kuddar!!
Sååå ljuvliga!!

Härliga bilder!

Kram Tina