torsdag 5 juli 2012

Köket just nu och loppistips!

Så här ser köket ut just nu, intet nytt ;) Dock avskyr jag bänken under det ena fönstret..tycker aldrig jag blir nöjd över hur det ser ut där...sen är den ju i o f s allt som oftast full av avlastningsprylar såsom mobiler, post, matvaror eller smulor (då vissa i familjen inte vet hur man torkar av bänken efter sig *ähum*, ingen nämnd- ingen glömd)

Hörrni, jag vill passa på att tipsa om en kommande loppis :) Sådant gillar ni väl ;) ?

Det är ingen mindre än Hanna, ni vet f d Det stora grå huset och nuvarande Lavvägen som bjuder in till loppis i hennes trädgård ända borta i Tuna Hästberg *blink, blink* Och ni som varit på hennes tidigare loppisar vet ju att hon alltid har en hel del skatter på lager ;) Eller hur?
Var, när och hur då? JO!


Lördagen den 14:e juli, kl. 10-15.
Adressen är: Lavvägen 14, Tuna-Hästberg.
(Ganska precis 2,5 mil mellan Borlänge o Ludvika.)



Håll utkik på hennes blogg (Lavvägen), så kommer det lite bilder på vad som säljs inom kort! Hon hälsar er alla hjärtligt välkomna! 

Psst. Mig försöker hon övertala till att sälja kaffe med dopp till er, så vem vet- det kanske jag gör? ;)

ÄNTLIGEN är veckans nattskift på 30 timmar snart gjorda (bara tre timmar kvar i skrivande stund), så nu tar jag helg med släktresa och konfirmation bl a... Ta hand om er!




Inga kommentarer: