tisdag 10 juli 2012

Min första ros


Min allra första ros någonsin -som vi kallar Marie-Louises ros- blommar nu för fullt! 
*LYCKA* 
Sedan bilden togs står den ÄN MER i blom :) Vi hade förresten annars en jättebra dag i Stockholm igår med shopping, god mat och strålande SOL, till skillnad mot hur det var här hemma (efter vad jag hört) Dottern hostar dock på, så det lär nog bli en tur till doktorn snart -lunginflammation? :(

Men NU ska jag få skjuts av mammsen för att äntligen hämta hem bebis nummer ett.....


...och bebis nummer två (vi kallar de så här hemma)....och ja, det är gubbens håriga bringa för er som undrar ;P


...nykastrerade och öronmärkta. Längtar efter dem!! Så då blir det nog till att mysa och skämma bort dem resten av denna regniga dag...sen jobb, jobb, jobb...Men sex skift kvar -sen äntligen fyra veckors SEMESTER!!! :)



1 kommentar:

Flodagatan sa...

Åhh va fin rosen var hos er <3
Glädjer mig att den växt så fint..
Ha det gott.
Kram