söndag 15 juli 2012

Soft söndag

 

Hej, mina fina! Ville bara kika in och tala om att jag har haft en jättebra helg! Idag kommer den dock tillbringas i soffan tillsammans med Anders och en stor påse godis (då vi är utan barn) :O Jag tror att den senaste tiden gjort mig lite utarbetad, för jag känner mig nu riktigt risig. Ont i halsen, huvud, förkyld och så värker det i varenda led i kroppen. Jag tror det är kroppens sätt att tala om att det är dags att ta det lite lugnt? Jag har massor här hemma som borde göras, bl a så är det nu djungel ute på gräsmattan -men den får allt vänta då regnet hänger i luften och det fortfarande är blött efter nattens regn *surprise*

Jag har i a f gjort jättefina fynd på loppisen hos Hanna, bl a den fina tennvasen på bilderna idag. Blommorna ni ser- är blommor från ett ogräs som jag inte kommer ihåg namnet på (tillägg: PARKSALLAD heter det ju)...Jag var iväg idag och avslutade min försäljning av loppissaker också på tulavippan, och kunde återigen gå därifrån med en större summa pengar i handen -GLAD :) Hittade även där en sak som jag blev väldigt glad över, men visar er någon annan dag. Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kurera mig. Vi ses snart igen :)



Ps. Tack för era fina kommentarer om svanen, Tina- den är ifrån någon webbutik jag inte kommer ihåg namnet på. Och det var tyvärr sista exemplaret....



Inga kommentarer: