lördag 4 augusti 2012

Första och enda barnfria helgen under semestern....


 ...och vad gör vi? Köper hem godis och sitter hemma och myser som vi annars gör varje kväll i veckan typ...Men det kanske är ett ålderstecken samt ett tecken på att vi faktiskt trivs hemma? Planerna var så stora för dessa två kvällar (fredag, lördag) Vi skulle gå ut och äta båda kvällarna och gå ut och dansa m m Och så stannar vi hemma- frivilligt?


 Vi har i a f haft en trevlig heldag med Frun och hennes familj idag. Vi åkte till Ludvika och frossade i alla deras loppisar, och dagen avslutades på China :) Denna MEGASTORA karta var ett av fynden :) Hittade annars bl a en eldkorg (att ha i trädgården- ÄNTLIGEN har vi en), fler korgar att hänga på pinnen i kökstaket, snygg vattentank att ha i trädgården (med kran), sköna skor, skålar, glas m m Allt för väldigt bra priser!


I morgon har vi också stora planer (då det är dagen med stort D- d v s dagen då vi träffades för två år sedan) Då har vi tänkt ta oss högt upp på ett berg med picknickfilt, jordgubbar och cider ;) Men det är lite väderberoende, så vem vet- vi kanske blir kvar i sängen hela dagen istället? ;O


Ps. Min fantastiska sambo har börjat övningsköra med sonen min (hårdträning), och då tvingade han mig att testa också :O 
O my god, säger jag bara- nu inser jag varför jag aldrig skaffat körkort och att det är lika bra att avstå, för mer hysterisk människa bakom ratten än JAG finns nog inte....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå bra att ni köpte den till sist. Snyggt som tusan.
Tack för en fin dag.
Älskar er.
Frun

P.s Önskar er en underbar tvåårsdag.
Snart blir det tjugo... <3

Livingroom sa...

Vilket fint fynd ni gjorde. Passar perfekt just där i trappan