onsdag 1 augusti 2012

Loppisfynden och krångel


 Hör och häpna, men idag håller jag vad jag lovat och visar gårdagens loppisskörd ;)


Alltihopa för en dryga hundring :)


 Och det lustiga var -såg jag då jag kom hem- att korgen är nästintill identisk den som finns med på söndagens auktion (se tidigare inlägg), korgen gav jag trettio kronor för....:O

Rätt vad det är så kommer också frun (Hanna) och säger att jag ska blunda och sträcka fram handen...då har hon köpt mig en liten mini-terrin till dockskåpet, hur gulligt var inte det?


Annars är jag lite irriterad på "teknikens under" idag...

För det första, så krånglar min mobil...bl a så kan man inte längre se de sms man skickat/skickar? Min wordfeud krånglar också? Fattar ingenting- och det gör mig ÄN MER irriterad! 

För det andra så kan ni se på bloggen att sidan bara visar sex inlägg efter varandra (utan att jag ändrat något) Tidigare fanns det nog ca 15 inlägg efter varandra på sidan, men oavsett hur mycket jag än försöker ändra NU -så vägrar den "följa kommando" ???

Sist men inte minst så handlar det om bankens dragningar till VISA-kortet. Detta problem har jag haft länge...Vi var till Furuvik den 25 juli och IDAG den 1 augusti dras pengarna från kontot sedan den resan???!!! Grr, man glömmer ju bort sådant om det inte dras direkt? Måste ringa banken och höra varför det blir så....

Nåväl, nu ska jag som vanligt röja här hemma.....


1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefina loppisfynd du har hittat...har gått och funderat på det där med korgar i taket också men inte kommit så långt än..tråkigt med det tekninska när det inte fungerar..man blir ju så frustrerad

Ha en bra kväll
kram Rosa