söndag 5 augusti 2012

Våran romantiska tripp på 2-årsdagen


Huset fullt av barn läs tonåringar/samt en snart blivande tonåring, så nu känns allt som vanligt igen :) Och nog för att vi spenderade alltför många timmar i sängen idag, MEN vi tog oss ändå ut på våran planerade tripp till Djurmo klack


Inte för att någon av oss är speciellt romantiskt lagd, men vi försöker i a f :) Och jag fick återigen trotsa min björnrädsla och bege mig ut i "djupa" skogen :/


Och det var så mysigt, trots att det blåste en hel del....Bara jag, Anders och en picknickfilt/korg ;)


Jag är så lyckligt lottad som har min Anders, han är definitivt det bästa som har hänt mig!


Jag hoppas att vi får dela resten av våra liv tillsammans! Bättre man finns inte! Även om han också såklart har sin fel och brister - och OK, jag kanske också har en eller på sin höjd två brister då.....*ironi*


Utsikten var magnifik....


Och vi var helt själva ute på klipphällen.....;)


 Cider och jordgubbar...*mums*


En dag som jag aldrig kommer att glömma....


Hmm, bjuder väl på en till bild av oss, trots att jag avskyr att se mig själv på bild :/


Ser ni bilarna nere på riksvägen? Så små, så små....


Och dessutom klarade vi oss undan björnar (trots att det knakade i skogen då vi gick ner igen)


Tack älskling för idag! 
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! Du är den man jag behöver vid min sida!



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hej!
Så gulliga ni är!
Stort Grattis till er!
Kramar Kathrine