tisdag 4 september 2012

Hej hopp!


Pratar med Frun i telefonen medans jag laddar upp bilderna till detta inlägg, och låter henne då få veta att ett inlägg är på G...
-Det var på tiden, får jag då till svar ;) 
Ja, så kan man tycka om man är bortskämd med dagliga inlägg (och ofta även flera gånger per dag) Men nu är det slut med det, vänner! Jag ska hålla mig till mina ord och leverera ca två inlägg i veckan framöver....


Här hemma har jag idag två mycket rastlösa katter...jag har ju skämt bort dem också, så de springer runt mina ben hela tiden och fjäskar läs jamlar eller "pratar/jamar då för att de vill ha räkor e t c De fick räkor igår, men idag tänkte jag försöka vara hård....:O

Gjorde ett litet stilleben på köksbordet medans jag städade, och DET blev ju SÅÅ spännande då jag tände ljusen...


 Så här ovan sitter de på bordet då jag är i köket och fejjar (då de inte springer runt mina ben och/eller följer mig vart jag än går)....


Nyfikna i en strut är de båda två....Här är det de tända ljusen som lockar....


Hörrni! Skriver ni också listor över saker som ska göras? Jag är en riktig list-o-man...Men det viktigaste skriver vi alltid ner på våran lilla "whiteboard". Perfekt att skriva ner ex vilka nätter jag jobbar, eftersom barnen då tydligen aldrig lär sig mitt rullande schema...Denna veckan är jag långledig, men det är lite annat inplanerat då (som ni kan se)


Idag har jag en son hemma som nu har blivit sjuk med feber och ont i halsen, minsta dottern kom också hem precis och klagade över att det onda i halsen kommit tillbaka...

Sen måste jag beklaga mig över gräsklipparen som gick sönder igår efter att halva gräset blivit klippt?! *Gahh*
Har i a f beställt nya glasögon (apropå utgifter) och linser igår hos optikern, det blev ett väldigt dyrt kalas men förhoppningsvis blir jag nöjd även sen jag fått hem dem. Ni kanske får se bilder, sen.....;)

Ta hand om er tills vi hörs igen!


Inga kommentarer: