lördag 29 september 2012

Köksfönstret


Vi har börjat mata småfåglarna ute, och det är alltid lika trevligt att iaktta de små. Det är vi dock inte ensamma om att tycka- även våra kära katter blir alldeles till sig av att titta på fåglarna inifrån köksfönstret :O Vi får väl se hur många stackars fåglar som fått sätta livet till innan nästa vår :/

Nu var det i a f dags att ta bort insynsskydden i köksfönstren (tyvärr), om inte jag vill att katterna ska riva sönder dem...så då passade jag samtidigt på att inhandla lite nya växter :) Hade likadana plättar på båge förra året, som blev jättefina- så hoppas på samma tur i år?

Hoppas ni alla får en skön lördag! 
Själv längtar jag som bara den till kvällen då jag och Kajsa ska ut och dansa :) Den goa människan (och gamla vännen) får mig att skratta som ingen annan. Hon är rena rama lyckopillret!

Nu ska jag värma upp sängen tills Anders kommer hem...mysa ner mig med en bra bok (det var längesen)

Puss, puss!



Inga kommentarer: