onsdag 10 oktober 2012

Höst på Hagbacken


Vet ni- nu får jag skämmas...men jag avbokade tandläkartiden ÄNNU en gång :O


Nästa gång blir i januari 2013, få se om jag samlat tillräckligt med mod tills dess då? *tveksamt, men...*


Hösten har verkligen tagit sitt grepp om oss, men dagarna har hittills varit vackra. Har en hel del att göra ute i trädgården. Men det får bli sen -någon annan dag....


Fåglarna måste verkligen äta upp sig rejält nu, då deras mat får lov att fyllas på två gånger per dag. Här ser ni Milla skymta framför fönstret. Det är en av deras favoritsysselsättningar numera- att sitta och titta på alla fåglar utanför.

Hörrni, vi ses nog senare igen!





1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Så vackra bilder!
Jag vet hur det är med Tandläkarskräck,, jag kan hålla på likadant!
Ha en fin höst dag!
Kramar Kathrine