fredag 2 november 2012

Efterlysning!


Här kommer en efterlysning till er, mina kära läsare! Jag söker med ljus och lykta efter detta renhuvud eller rentrofé som nyligen sålts på Blomsterlandet. Det verkar slutsålt överallt, men om ni vet någon som säljer någonstans....så kontakta då gärna mig!

Likaså har jag ju sent omsider insett att JAG också vill ha ett exemplar av denna -vad jag har förstått- mycket underbara bok...


Den är också slutsåld överallt på alla ställen jag sökt på och kontaktat :( Vet ni någon som jag missat som har ett exemplar till salu? Tar då i s f tacksamt emot tips!

Om inte- så ska jag försöka att överleva ändå ;)


Ps. Bilderna är lånade från nätet.

Uppdatering! Tack vare finaste Katherine så har jag nu fått tag på ett exemplar av boken :)), och det fanns ytterligare ett HÄR. Tusen tack igen Katherine!


3 kommentarer:

Maria-Isabel sa...

Vitt och fint härinne ... Julboken jaa... gå in på Ninas hemsida och skicka henne ett meddelande, http: //www.vintagebynina.com
Problemet är att den är slutsåld hos oss, men den borde finnas kvar hos någon av våra återförsäljare till boken. Nina har hand om distrubueringen, så hon borde kunna hjälpa dig! Ha en fin helg!!

Maria-Isabel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fågel Blå sa...

Hej!
Det var så lite så, man kan väl hjälpas åt,,
ler!
Kramar Kathrine