fredag 25 januari 2013

Den underbara tårtan


Jaha, nu har jag gjort bort mig allt tror jag? Mammas (mina alltså) tårtor kommer aldrig mer att duga...För efter att ha satt tårtspaden i denna vackra kreation, så duger nog inget annat mer för mina barn....


Nu undrar ni väl vad jag egentligen dillar om? Jo! Vi har beställt denna tårta av min fina kusin Maria. Hon är fenomenal på att göra tårtor, och hon tar gärna emot beställningar ;) 200:- tar hon för denna ovan (och den är stor)....


Min minsta dotter Ida har redan lagt fram ett önskemål om att hon vill ha en blå tårta (föreställande hav) med rosa hajar på (hennes favoritdjur och favoritfärg) tills hon fyller år i början på mars...


Gissa om det vattnas i munnen? Vi har lite svårt att hålla fingrarna i styr innan släkten kommer ;)

Här nedan ser ni min fina kusin Maria med en annan tårta hon har gjort :)


Och HÄR kan ni titta in på hennes blogg och även nå henne om ni vill göra en beställning ;)
Nu några blixt-bilder från morgonen.....
Paketen....


Traditionsenligt så kommer familjen alltid sjungandes till sängen med paket, för det blir man väl aldrig för gammal för? ;)


Fina sonen <3


Nehe, dags att röja här och slänga ihop lite fikabröd också innan släkten ramlar in. Ses nog senare igen ;)



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till din Fina dotter!
Vilken kanontårta!
Så fin och god kan jag tänka mej!
Ha det så fint!
Kramar Kathrine