lördag 12 januari 2013

Länge leve facebook, eller?


I drygt ett år höll jag mig borta. Och jag kan inte direkt säga att jag saknade det. Men så igår...Jag lever ju med en man då som oftast har alldeles för många bollar i luften. Det i sig resulterar i mycket ensamtid för min del. Osocial känner jag mig numera. Ofta. Men så igår...
-Jag testar att gå med i facebook igen, sa jag till gubben. Sagt och gjort. Och vilket välkomnande! :) Redan bjuden på första tjejfesten (blev superglad Kajsa)!

Hur har jag kunnat klara mig i över ett år ifrån alla mina underbara facebookvänner. Vänner jag sällan träffar IRL, men som finns där på andra sidan skärmen...Som får mig att känna mig mindre ensam då Anders har sina innebandy-cuper, träningar osv. Det känns som att jag missat ett helt år av mina gamla vänners liv, som att jag suttit isolerad från omvärlden i en garderob?

Länge leve facebook, eller? Vi får se om jag blir kvar, jag testar ett tag i a f...

Annars så har det nya året 2013 precis fått mig att försöka ta itu med saker och ting. Tänkte bl a dra ner på bloggandet (om jag klarar det), till max tre gånger i veckan (?) Jag måste ju få mer tid till att "hänga på facebook", vet ni..*blink, blink*

Så då vet ni alla. 
Och till dig -Magnus (mitt ex och gamla vän)- jag visste inte att du var beroende av att läsa min blogg varje dag, känns kul att höra...Men nu får du längta desto mer efter alla de nya inläggen med de VITA möblerna ;)

Har förresten en hälsning till Marie också ang lucian..hittade inte in till din blogg, så jag får svara dig här. Lucian är köpt HÄR (men tror den är slut där), men såg att den även finns HÄR (jag länkar till den stora lucian, det finns även mindre)




1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar din blogg! men inte tanken på att du skulle blogga mindre. @-}--