söndag 17 februari 2013

Sugen på en förändring (eller flera)


Jag har känt mig så rastlös den sista tiden, trots att jag jobbat och samtidigt varit förkyld (och är det än) Jag har sådan enorm lust att förändra lite här hemma, men kan inte komma på någon rolig (läs BILLIG) förändring?


Det roligaste jag kunde komma på, var att jag skulle lägga slag på bastun och börja fylla den med loppisprylar...för nu måste det rensas här hemma (igen)! Så fort det blivit varmt och man kan vara ute, så tänkte vi ha en loppis här hemma på våran gård. Planen är i a f så. I första hand så satsar jag och min 16-åriga dotter på att dra iväg en vecka på solsemester -bara vi två!

Trots att vi var i Egypten i november, så är längtan efter sol, vår, värme och ljus STOR...Men! Vi är på rätt sida om året i a f :)



1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint du har på skänken...låter spännande med en loppis
kram Rosa