lördag 30 mars 2013

Billigt -men fint!


Det är ju så roligt att dekorera under glaskupor, möjligheterna är näst intill obegränsade! Här har jag rent av bara rullat ihop några notpapper i grupp...tyckte det blev kanonfint! :)


För längesen ropade jag in en hel drös med gamla nothäften på tradera, och gamla notpapper kan man ju göra så mycket fint med!


Här på skänken tycker jag att jag aldrig får till det...jag blir aldrig riktigt nöjd :/ Just nu ser det ut som på bilden ovan, och får så göra tills vidare...

Madonnan tänkte jag förresten sälja om någon är intresserad? Jag har insett att det är för mycket färg för min smak...Den är gammal och handmålad, med stämpel på under...Tänkte ta 400:- för den. Maila mig om du är intresserad, eller vet någon som är- annars blir det blocket eller tradera ;)

Uppdatering! Madonnan såld.

Hoppas ni annars har en lugn och skön påskhelg! 
Jag vet att jag ligger efter med att svara er på diverse frågor, men det kommer!


Inga kommentarer: