torsdag 21 mars 2013

♥ Sisters for life ♥



Jag blev så glad då min 12-åriga dotter Ida lyckades fånga detta ögonblick genom linsen. Milla och Klara ligger på mina ben (som är under filten), så jag bad Ida hämta kameran snabbt- då hon var uppe på benen...

Ida hade precis haft en "lektion" med katterna på bl a teckenspråk och mimik om skillnaden mellan FÄRGER och SVART-VITT, medans de - måttligt roade och halvt sovandes- snällt följde hennes minsta rörelse och mottog hennes viskningar i deras öron. Tror nog de allvarligt funderade på vad hon höll på med, och om hon var knäpp ;)

Dessa underbara, dryga *blink* -varelser som vi omöjligt kan låta bli att skämma bort! 

Familjens älskade bebisar


4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härlig bild!
Önskar dej en fin dag!
Kramar Kathrine

Tidevarf sa...

Så söta. :)

Kram
Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

så söta de är
ha en trevlig helg
kram Rosa

Tinas bo sa...

Underbar bild!!!
Vad kul att dottern lyckades med bilden... :)
Supergosiga...

När mina ligger tätt och gosigt, har jag ALDRIG kameran i närheten... och man ska ju inte tro att de ligger kvar när man väl hämtat den... suck


Kraaaam Tina