måndag 8 juli 2013

Semesterpaus igen!


Nu tar jag en liten semesterpaus igen, då jag imorgon blir långledig och Anders dessutom har semester :) Vi drar nog iväg på lite småtrippar, eller bara badar/slöar/MYSER...Men jag tänkte då låta bli att både facebooka och blogga -för vi ska ha en "RIKTIG" semester ;)


Svängde förbi en loppis igår -som hade 50% på allt då de snart ska stänga. Men allt jag fick med mig därifrån var dessa två gamla tidningar. Blomman på bilden råkade Anders klippa av med gräsklipparen tidigare idag, så den fick då hamna i vas :)


Däremot så ska jag till helgen hämta hem ett skåp (nu igen)....:/ Och var det skåpet ska stå, det vet jag inte än...*ehh*

Ha nu en jätteskön vecka/sommar så ses vi framöver...Jag är urdålig på att kika in hos er nu då det är sommar och sol och många är lediga. Tusen tack för era fina kommentarer -kärlek till er!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter underbart...
Ha det riktigt gott/Kramar Annmi i Hjosolen

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en skön semester
kram Rosa