måndag 5 augusti 2013

3 år och ofrivillig bloggpaus....


Idag är det redan tre år sedan jag träffade min fantastiska sambo Anders! Tre år kan tyckas kort för många andra, men efter att ha levt ihop med barnens pappa i 11 år, och ett par till långa förhållanden på det -så känns det ändå som en mycket bra början :) Början på något som förhoppningsvis varar livet ut. Anders har ändrat mitt liv till så mycket bättre, och han ger mig lugn, trygghet och en stabil tillvaro. Precis vad jag behöver! Inget förhållande är någon dans på rosor, men är kärleken ÄKTA så tar man sig igenom de tuffa tiderna -tillsammans. För att komma ur det -starkare....

Nu blir det här mitt sista inlägg på obestämd tid, eftersom jag ofrivilligt är utan kamera (läs varför i inlägget nedanför) Men jag hoppas på att vara tillbaka igen om inte alltför lång tid.


Jag ska ringa försäkringsbolaget imorgon, och hoppas få ut ersättning på drulleförsäkringen. Dessa bilder jag visar nu är snarlika de jag nyss visat, men så ÄLSKAR jag verkligen detta skåp också! Det är ett sådant där skåp som jag bara inte kan se mig mätt på!

Jag har precis kommit in efter ett nattligt dopp i poolen -under stjärnorna- med minsta dottern *MYSIGT*. Anders duschar, och jag sitter i sängen. Anders går nu på sin andra semesterperiod. Det känns onekligen skönt då jag också är ledig en vecka snart (igen)....

Jag bugar och tackar så hemskt mycket för era fina kommentarer i tidigare "skåpinlägg". Jag ska svara på dem då tillfälle ges.

Hoppas vi snart ses igen, till dess -allt gott!


2 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Grattis !!!!
Så himla fint du skriver och så sant
Ni är så fina tillsammans
Ha en härlig dag
Kramar Tina!!!!!!

Anonym sa...

Grattis till Era tre år :)
Jag håller tummarna för Drulleförsäkringen & att du är tbx snart igen/Kramar Annmi som trivs "inne hos dig"