torsdag 1 augusti 2013

Skåpet blev mitt! :)


Jag är såå glad, tralalala! Skåpet blev mitt till slut! Efter att det tydligen blivit lite brister i kommunikationen mellan mig och säljaren, så är nu skåpet -till slut- mitt! Och då har ändå ett par varit där och sett det, men avstått. Ett annat par har idag varit dit för att hämta det, men fick avstå då de inte tog sig ner för trappen med det (för det var för tungt). Och så började folk även buda över utgångspriset.

Men damen som sålde det var så snäll att hon lät mig köpa det till utgångspriset, eftersom jag var nästa på tur efter de som var allra först (och som ångrade sig)


Och SÅÅ j-kla glad för det är jag! :) Och plats hittade jag också! Visst, det är skåp på skåp här hemma, men så länge VI trivs så får andra tycka och tänka vad de vill ;) Det var ett väldigt bra pris på detta skåp. Märks också då folk desperat började lägga högre bud....

Det är ett gammalt skolskåp som de har satt i spröjs på, samt lister upptill. Jag hade ett sådant här skolskåp själv då jag bodde i min bostadsrätt (innan vi köpte detta hus) Det skolskåpet var ÄNNU större och bredare. Men det sålde jag då jag DÅ inte hade ork för att måla det. Men nu har jag ett igen.

ME SO HAPPY!!!!

NU har vi massvis att stå i inför semestertrippen. Trevlig helg på er, vi ses!




9 kommentarer:

Agnes sa...

Jätte fint!!!

Madame Edith sa...

Sååå fint, förstår att du känner dig nöjd :)


Kram Madame Edith

Huset på Backavägen sa...

Här händer det grejor medans man är borta :-) Jättefint skåp! Hoppas ni får en trevlig resa med husbilen, det blir säkert jättemysigt!
Kram Anki

Tinas bo sa...

Vilken lycka!!
Skåpet är bara såååå läckert!!!

ha det så kul på semestertrippen!
Kramar Tina

Tidevarf sa...

Så kul att skåpet blev ditt till slut. :)

Kram
Anneli

hagagården sa...

Super snyggt!!!!!
Kram
Ninni

Anneli sa...

Hejsan.

Mysig blogg jag trillade in på här...........
Ett fantastiskt skåp du köpt!
Kan tro att du blev glad och nöjd.
Tycker det passade utmärkt där.........

Ha det gott,
Anneli

Clara Malvina sa...

Superfint!! Vilken tur du hade som fick det, förstår att du är glad =)

Kramar

Anonym sa...

Härligt...Grattis till det vackra skåpet :)
/Kram Annmi