onsdag 23 oktober 2013

Barkljus



Jag har länge sneglat på dessa blockljus omgivna av bark, och NU så slog jag till! Jag tycker de är så fina!

 Här blir det annars soffläge resten av kvällen, jag dras nämligen med en begynnande urinvägsinfektion (kanske jag har nämnt redan -minns inte) och den vill inte ge med sig trots att jag dricker och dricker. Jag har haft det flera gånger förut, så jag har testat alla "husmorsknep" utan bättring....Måste gå upp tidigt imorgon och ringa vårdcentralen direkt för att få penicillin, för nu är det jobbigt.

Tycker lite synd om mig själv. Men TUR det finns bot *ler*


Kram på er!//Linda



2 kommentarer:

Tinas bo sa...

Ååhh vilka vackra ljus!!

Usch det låter jobbigt...
Du får ta hand om dig och krya på dig!!

Kraaam Tina

Anonym sa...

Så vackra Barkljus <3
/Kryis Kram